Prohledat tento blog

neděle 15. března 2015

Pruhovaná zavinovací halenka

Vzorovaných modelů moc nevlastním.  Z jednoduchého důvodu: nedají se tak snadno vzájemně kombinovat. Mnohem raději si hraji s barvami. Nicméně s každým přicházejícím jarem se jemně vzorované látky pravidelně dostávají do popředí mého zájmu.


Puntíky jsou moje The Best. Výrazně mě omlazují. Květinové vzory ve mne evokují  "lehkost bytí". Vzory fauny podporují moji tvůrčí představivost. Kostkové modely hravou soutěživost. Pruhy respekt a řád.


Přestože jsem madame vytrvale bojkotující bezduché plnění nesmyslných příkazů, madame velmi podrážděně reagující na sebemenší snahu o omezování svobody, uznávám nutnost vymezit hranice a vypracovat řád. Avšak v rámci těchto hranic si chci postupy k dosažení cíle určovat sama.


Zároveň cítím, že pár věcí s pruhy musím do svého šatníku urychleně dostat. " Potvora pohodlnost " , převlečená za "Jarní únavu", plíživě přebírá nadvládu nad mým denním řádem a našeptává mi sladce do ouška " relaxuj, nespěchej, zítra je taky den" ...


Kdepak! Stačilo mi pár okamžiků, ve vlastním království látek, abych našla tu správnou kombinaci. Semiš, koženka, pletenina, kostýmová látka, jemný jersey. Marshalla, vínová, šedá,  smetanová a grafitová barva. Pruhy v různých variacích.


Současně mi naskakují přesné obrázky jednotlivých modelu a jejich možná vzájemná provázanost. Rozhodně, moje milé dámy, i madame chic cz neopomíjí praktickou stránku.


Jako první z kompletního setu jsem se rozhodla pro halenku. Již v  minulém příspěvku jsem se zmiňovala, jak jich mám nedostatek.


Zvolila jsem kvalitní jemný jersey s tenkými pruhy v černobílém provedení.
Příliš pozdě jsem si uvědomila, jak dráždivý vzor jsem zvolila pro své oči. Po celou dobu tvorby mi tenké pruhy před očima tančily střídavě waltz nebo salsu.


Pruhovaná zavinovací halenka
  • Střih tvoří stejně široký zadní a přední díly a dvě předlouhé vázačky.
  • Přední díly jsou tvarovány hlubokými prsními záševky.
  • Zadní díly mají pásové záševky.
  • Výstřih, vzniklý překřížením, je velmi hluboký.
  • Vázačky tvoří 3/4 celkové délky modelu a jsou našity těsně pod prsy.Jsou 140 cm dlouhé, z obou stran založené a prošité dvojitou jehlou.
  • Podsádky předních dílů jsou začištěny oboustranně nažehlovacím vlizelínem.
  • Zadní díl je u krku olemován stejnou látkou v jiném směru položení pruhů.
  • Rukávy jsou dlouhé, jednošvové.





Mám osobně vyzkoušeno, že zavinovací halenka sluší každému ženskému hrudníku. Plnější krásně rozdělí a opticky prodlouží mnohdy silnější krk, méně vyvinutý důkladně obepne a upozorní na jeho pevnost...


Velkoryse střižené vázačky jsou neskutečně efektní a nabízí bezpočet možností vázání.




Jednou mužů být za přerostlou baletku, podruhé za rodinnou nákupčí. A to pouhou změnou způsobu překřížení při vázání. Halenka díky jemným proužkům neztrácí nic ze své ženské křehkosti, ikdyž je kombinována s unisex kousky.




A co Vy, moje milé dámy, nosíte rády zavinovací halenky ?



Žádné komentáře:

Okomentovat